Thursday 16 October 2008

addicted to curry

hi guys!
lama bebenor keme tak nulih blog ni.. haha!
actually, im addicted to curry, so tu yg lama tgglkan blog tercinta ni..pelik??
tak... sebenarnya "curry" tu ialah facebook. hmmmm???
camne tu..

1.sbbkan addicted to facebook nmpk mcm tak sedap, so kita tuka kejap facebook to dgn curry. yummy!
2.sbbkan vincent suke sgt msk kicap "kegemaran" ramai, so boikot kicap, n pilih kari, sbb kari dia boleh thn sedap la..
3.sbb dah boring dgn kicap(friendster)

(amendela aku merapek ni)

mula2 aku tak suke sgt dgn facebook ni.. my dear baby slalu promote aku dgn curry ni, aku kata pedas(susah) la.. berempah(lambat) la.. cair(merepek)la... n mcm2 lg. tapi bile aku tgk kicap(friendster)aku rasa mcm nk termuntah dah.. mula la aku merasa curry ni.. rupa2nya mcm2 ada dlm curry ni. ingatkan bosan, bleh bg hadiah, bleh main quiz, tag pic org, main bola, bunuh org pun ada. so aku pun mula la bergiat dgn aktiviti curry ni bersama my dear n frens..

baru kutahu sedapnye curry itu...

now im addicted to it. anda bile lg? cecece...

p/s: -aku rasa disebabkan aku mls nk update blog ni, skill menulis aku makin pudar.. ini tak bleh jd ni...
-activity curry ni wat aku makin rapat dgn si dia... ^_^
-jom la berubah drpd kicap ke curry.. curry lg sedap woooo
-slmt membaca!

4 comments:

amicus curiae said...

ala mengaku je la..sbb ada fantasy football kann? kaaaaaan?

ahaks.

mr K said...

hahaha. tak la.. sblm tu lagi bubu terpikat dgn curry tu.. premier football tu baru2 ni je..
btw, u are my team's top scorer dear

alonq_exe said...

Alhamdulillah, ada pun update.
Skill menulis ko masih ok lagi, tergelak la gak aku membaca. Idea masih best. Hahaha.

Alamak, sume orang gune facebook dah. Hmm. Malas la join.

mr K said...

Q' ko mmg saje nak amik hati aku, nak pancing aku yg malas ni.. hahaha.
thanx btw, nanti aku update lg..