Monday 18 May 2009

I'm Back!!

Hohoho...
sungguh busy sekali Mr.K ni sampai blog tak update2...haha
sebenarnye.. aku malas. sibuk menghafal nama ubat sampai tertak update blogku ini huhu.

Oh ye, hari ni ptg tadi sblm aku g gym, aku nampak satu sampul kaler pink atas meja. dari jauh aku tersenyum lebar sbb aku tau tu mesti aku punya.. bila aku tgk.. jeng3..

kad cinta dari isteri tersayang..


sukenyeeeee!!! haha! lama dah tak dapat kad, semua sbb pos india yg papehape sampai semua kad2 sblm ni tak sampai padaku.. tu yg semangat terus nak update blog ni..

bear yg mata sepet with love..


dah berpuluh2 kali aku baca.. oh rindunya aku! tak sabar aku nk tunggu bulan 9 ni. nk bersama wife tersayang.

moga2 pasni aku akan rajin update blog selalu.. ingatkan takde org nk baca blog aku ni. ramai gak yg ikut gak rupenye.. yeye je je..

utk batch 21, good luck korg punye exam
utk aku, jgn malas2 study n malas update blog.
utk isteriku, thank u for the lovey dovey card. (sambil nyanyi lovey dovey)
utk pembaca setia blog aku yg ramai gile , I'm back!! yeah!

2 comments:

amicus curiae said...

hehe sukanya dia.

(baru habiskan duit beli setem 50sen kat pos office in court)

mr K said...

mmg suke sgt2! melompat2!! haha. tadi dah poskan poskad utk syg. huhu