Monday 22 June 2009

10 things about me + 5 of him..(edited)

ditag oleh fariz kururu..
tentang dia:
1) Arsenal fan. ala, team yg lama tak menang tu.. :P
2) pengumpul teman wanita jersey bola
3) terrer math
4) adik ipar yg mcm kawan je..
5) pengapit aku time kawin

gambar kitorg

1o perkara tentang aku..

1. Aku dah kahwin. ^_^
2. Aku ratah ayam guna gigi je. bibir tak kacau.. aku rasa tak selesa bile ayam tu kena bibir.
3. Aku muntah setiap pagi. time gosok gigi. tapi bunyi uwek jela..
4. Suara aku kecik. mak cakap macam mak cik, wife aku ckp macam david beckham. wooo!
5. Aku penah tumbuk org sampai tulang dia retak.. ingat nk bagi dia cuak je..huhu
6. Bila aku cakap or cerita, aku selalu tambah sound effect. baru mengancam. hahaha!
7. Aku makan banyak.. tapi tak gemok2 jugak..
8. Aku suka kritik makanan.. bukan kutuk ok? tapi aku bedal je.. macam la pandai masak sgt..
9. Aku tak pernah merokok. skali pun tak penah. shishar pun tak reti nak eja.. mcm ni ek? balun.
10. Aku suka isteri aku lebih daripada aku suka bola. betul...

aku tag: wazien, acap hot, Q, falih, hadi tank.


6 comments:

amicus curiae said...

encik,

tag tak sempurna lah.kene cakap 10 bende mengenai fais.kaan?

amicus curiae said...

eh dua je.hahaha.

encik devid bekam, saya tidak kisah anda suka bola lebih dari saya..betul! oh ye cara makan ayam unik..haha first time tgk rasa kagum ada jugak orang tak pakai bibir!

mr K said...

hahaha. tak perasan.. tapi dah edit dah. siap 5 lagi..huhu.

makan ayam kene bibir tak best!
bola best, tapi tak sebest syg!
position dah sama dgn beckham dah :P

Lt. fDanialz said...

about tagger:

1. arsenal rmai pemain muda yg bkat..chelsea rmai pemain tua xlarat lari aper klas.. hee~

2. dlu jd pemborong jersey kt skola

5. gmbr 2 nmpk aku lg smat kn haha


about self

2. nk belatih la ratah ayam pakai gigi.. cm bes je

4. sore cm drogba ader lah

7. mkn tak bace bismilah mcmane nk gemok huhu

10. aku lagi ske bola dari awek aku hahaha

mr K said...

-muda tapi mentah.
-nak tempah satu jersey! kirim kat aff boleh?
-sgt jelas gambar tu aku lg macho..haha

-meh la try ratah ayam versi baru..
-suara drogba besar la
-baca bismillah selalu..
-yg ni... mmm lantak ko lah. haha

amicus curiae said...

adehhhhh apesal la adik aku layan abang ipar dia macam ni..hahahaha lawak ah korg dorg!