Monday 8 December 2008

sequence of events

friday 0300
our white house had been attacked by some fool n drunken people. wth?!!
aku tgh tdo time tu, aku sedar bile bdk2 ni gerak aku n aku dgr tingkap pecah.
dorg kata ada org pecah masuk rumah. tapi bile tgk blk, ada org baling batu je. tiada siapa yg injured. hanya tingkap saje yg cedera parah. n bilik aku selamat sbb bilik aku kat blkg.hahaha

pg tu kitorg g report polis, inspektor sahab dtg melihat tempat kejadian. pastu ada mamat KMC kata, rumah dia pun pecah jugak tingkap. motor dia plak pancit. aku ingat umah bdk msia je kene, or rumah org islam. rupenya tidak. bodoh punye tempe mabuk. aku sepak kang!

tingkap2 yg pecah:


saturday 1700

our football team reach the final after beating 23 2-0.
perlawanan yg agak hambar masa first half ditambah pula dgn refree yg kurg pengalaman memboringkan match ptg tu. mujurlah ogy n ariff score utk memastikan tempat ke perlawanan akhir. kemungkinan besar kita akan lwn 20 final nanti. good luck!

monday

hari raya aidil adha.
selamat hari raya utk yg tersyg, keluarga n kwn2. cdgnye nk wat spagetti arini, tapi vincent dah masak la plak.lain kali la yer? marilah sama2 kita hayati pengorbanan nabi ibrahim n anaknya a.s. oh i got a msg from my fren. share with u:

indah langit kerana awan,
indah laut kerana kebiruan,
indah aidilfitri kerana kemaafan,
indah aidiladha kerana pengorbanan.


indahnye.....

tuesday 9/12/08
my dad's birthday! yg ke-66
happy bithday abah! u are the greatest dad! im proud of u. semoga abah panjang umur, dimurahkan rezeki, dikurniakan anak2 yg soleh, cucu2 yg comey. semoga abah happy selalu n tenang dalam lindungan Allah. i love u dad! ^_^

to hadi yg birthday dia smlm, n abg nuar yg birthday dia arini, happy birthday to both of u. berturut2 birthday dorg ni.. haha. may Allah bless u.

p/s: aku menarik nafas lega bile streamyx dah ok.. i really miss my dear..