Saturday 8 November 2008

if i were a boy...(tapi aku mmg lelaki)

dah 2 post dah aku merepek..(tgk entry sblm ni).arini aku tanak merepek dah.. aku dah jumpa benda menarik utk dikongsi bersama..^_^

thanx to beyonce for a great song..



I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man
I’d listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed


selalunya kita(lelaki) akan:
kata pompuan cepat terasa..
kata pompuan cepat merajuk..
kata pompuan tak memahami..
kata pompuan cepat jelous..

yg sebenarnye kita yg tak fhm...
kalau dia buat benda yg sama kat kita, mesti kita akan rasa marah, merajuk, jelous etc2..kan2?
pastu mula la kita mengamuk.
(baru tau camne rasenye)

korg2 yg jantina lelaki tu,
yg dlm ic ada "bin" tu,
yg ada janggut misai tu,
yg ada kromosom Y tu,
baikla korg sedar cepat2,
sebelum korg nyesal..

aku tanak jadi mcm laki dlm video tu. tu laki bodoh!

aku akan jadi lelaki yg memahami,
aku akan jadi bestfriend yg sporting,
aku akan jadi boyfriend yg ambil berat,
aku akan jadi tunang yg best!
aku akan jadi suami yg soleh, yg setia, yg romantik, yg syg isteri dan anak2, yg takkan berfoya2.

ameen....

Dan di antara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya diantaramu rasa kasih dan sayang. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda bagi kaum yang berfikir.
-Ar-ruum ayat 21-

to my dear darling,
i will be a better man
i will never hurt your feeling
i will be your sunshine
i love u with all my heart, my body and soul.
i will eat if u cook for me
i will spend more time for u
u know that i love football. but i love u even more! :p

p/s: aku tanak isteri aku nanti nyanyi lagu ni kat aku satu hari nanti..

6 comments:

amicus curiae said...

how can i not be the luckiest woman in this world...when i have u.
u complete me ;')


will always love u.

mr K said...

^_^ tanak bg syg nyanyi lagu tu...
nk jaga isteri saya baik2!

i will be the best husband in the world!

Matatahahari said...

awww~

ahaks(^_^)

alonq_exe said...

bile ar member aku ni nak kawin. tiket aku dah beli. hahaha.

ayat tu sebenarnya patut diubah bile aku nak balik malaysia. xD

mr K said...

haha.thanx Q! nanti kita blk same2! ko pun blk ni kawin jela..hahaha!

Zackyun said...

isk, melampau betul kesweetan encik kambek kambek ini..

saya berbangga melantik diri saya sebagai ajk tertinggi utk majlis perkahwenan anda.. hish hish (bunyi hidung kembang kerana olfactory cranial nerve I mghantar sensory myuruh bulu2 hidung menari2). haha (sgt pnipu perumpamaan ini!

jaga kakak daku baik2 itu pun dah cukup baeeekk, ye kambekk kambek kambek..

soalan lain: bila nak kambek,eh kambek?