Tuesday 10 June 2008

setahun tanpa blog..

things that i did almost 1 year ago..
(aku tulis yg penting2 je..k?)

1. jadi cekgu sekolah rendah. srk seri selamat. aku ajar bm, bi, pendidikan seni!!! (aku tak pernah dapat C. asyik D je.. huhu) rindu jugak kat budak2 yg asyik panggil aku sir.. =) susah nak mampos jd cikgu sek rendah ni.. baru aku tau..haha

2. aku dapat result a-level 1A 3B. lepas utk fly!

3. aku bertunang dgn gadis idaman hati.. cik AH aka mrs K. semoga kita selamat diijabkabulkn dan bhgia hingga ke syurga.. 19/8/07

4. aku fly ke india utk blaja medic. kat mmmc manipal.

5.blaja-blaja-blaja-exam-mkn-tdo-bla bla

sedar2 dah setahun dah. cepat gile masa berlalu.. simple gile idop aku setahun ni. 5 benda je? haha! aku tak ingat password blog ni.. baru semalam terhegeh2 mintak blogger send password baru..

Demi masa. Sesungguhnya manusia itu benar-benar dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh dan nasehat menasehati supaya mentaati kebenaran dan nasehat menasehati supaya menetapi kesabaran.

5 comments:

Zackyun said...

wuik..

bukan ke 21hb lapan 2007 ke bertunang tersebut??

mr K said...

btol la cik yah oi.. takkan la sy lupe

amicus curiae said...

dua2 pun kantoi..19hb Ogos la...apesal tak ingat eh..

mr K said...

betul la syg.. yah tu je yg silap..hehe

amicus curiae said...

mcmana...dah byk sgt tarikh kena ingat...adui..