Wednesday 11 June 2008

supremo champion

thanx to latchana 4 taking this pic..

ini kisah berkenaan team bola aku semasa supremo game bulan lepas.. berikut ialah player2 yg main utk team ni:

keeper:
1.shawn. pastu last match haris sbb shawn sakit msk hospital

defender:
1.syed mamu. last man kitorg ni main kejap je. pas 2 kali menjerit kesakitan dia xleh main dah. lateral collateral ligament dia koyak..
2. abas hamid@ apachepot. stopper yg power giler. kalau tade dia sure dah bolos byk. dia score satu.
3.dinbo. dia lari tak laju. tapi tak mkn pancing. sume star player team lwn dia yg jg. walaupun byk kali kantoi.. tapi boleh diharap. cume dia ni asyik nk passing wing kanan je..haha
4.faiz. defend kiri yg tak boleh dijangka. tak pandai sgt main, tapi rajin. cume ko kene blaja sepak btol2 je. jgn main kasar ye?
5.zaki. berdasarkan pengalaman dia bertahun2, dia bertindak sbg lastman ganti syed. asyik clear je. semua bola dia clear.
6.hadi. last man simpanan ganti zaki bile zaki sakit. badan tough, so mmg seswai jd defend. org nk masuk pun takut. rajin sket turun pdg training!
7.haris. defend yg jd keeper time last match. good job!
8.shazrin.. huh? sorry shaz bg ko main kejap je. arep la ni

midfielder/wing:
1. ustad. ko mmg care la main defensive midfield. senang keje aku. dia ni dulu striker. tapi dah turun takhta.haha
2.arepQ. star player kitorg. score 2 gol kemenangan. mmg bagus la ko potong ambut. takla kacau nk tengok bola. bab menggelecek ni bg kat dia. tp ms main dia emo sket. kat shamiran terutamanya.
3.mr K@aku. aku main wing kanan mcm beckham merangkap captain. aku tak score la utk game kali ni.. (kemarau).assist je aku ada. hey aku angkat corner baru skali tak naik bukan main bising lg! 2 game aku demam tapi aku main gak. (kalau mrs K tau mau dia marah).
4. iman pokok. dia bukan pokok sebenar ye? wing kiri yg tak penah letih. byk peluang nk score tapi sia2kan. tp dia assist gak.
5.nooh.wing simpanan. ganti aku masa aku dmm, dia ni laju jgk. tapi tak dgr ckp. slagi boleh nak bwk smpai ujung. dah kantoi tanak turun plak tu. tp ko tanduk mmg care.

striker:
1. ogy. scorer time lwn team 18. padan muke dorg. main kasar lg.
2. sherry. last game dia score 2. tu pon setelah dikutuk sbb lari lambat, tak mintak bola, halang kalis shoot, ak kawal bola leklok etc etc... dia baru je start main bola 3 bulan lepas. tp ko ada peningkatan. syabas!
3.shriram? i dont understand what u r talking. main satu game je mamat seychellis ni. ntah btol ke idak aku eja negara dia tu. sorry man, my bad, i cant speak english fluently. time main lagi la.. aku jerit "turun", "masuk","lari" je dgn mamat ni.haha!

result:
21vs20: 1-0
21vs18: 1-0
21vs19: 1-0
21vs22: 3-1
(kitorg 21)

sbb kitorg mng semua, maka dapat 12point--->kitorg menang!!!
1st time mng kat sini.. tatawla bleh mng lg ke tak nti.. tp korg semua mmg best!
we are the champion!!!
thanx 4 all supporters especially my dearest mrs K. ^_^

p/s:duit kemenangan, kita wat bbq kat white house! jgn lupa bwk marsmallow!

3 comments:

Hilmi Mahmud said...

bbq utk penyokong takde ker???

mr K said...

bbq untuk semua!!! eh tapi kau sokong pun idak..

Hilmi Mahmud said...

ehh..aku sokong yer... ko je tak nmpak aku...ntah sape ko tgk, aku un tak tau.. =D